Wednesday, June 3, 2009

爱情~

爱情对我来说很重要~
没有了爱就像没有了方向一样~
我曾经失去了爱~
我的天是灰灰的~
但在我最需要爱的时候,
你就像天使一样。
带给我爱~
你的爱让我懂得很多~
也让我学会了很多~
从我找到你的那一天,
我已经答应我自己,
我会努力的给你所有的幸福~

宝贝,
我答应你在这两年里我一定会找到一份稳定的工。
我会找很多很多的钱去养你一辈子~
我希望在这两年里我们都不会放弃对方~
因为我真得很想和你走一辈子的那一段路。

宝贝,
我爱你~

2 comments:

筱敏 said...

wa...u knw chinese wor...

nameless said...

A guy told a girl that he likes her.
However, things that he had done to her always doubt her and made her confused.
She had been questioning him for several times yet he answered her with only his silent.
Maybe she has now understood.
He is silent because he regrets and feels guilty to what he had done to her and thought he needs to take the responsibility.

Do you think so?